Söndag, mors dag, dagen efter esc-vinsten

Vi satt uppe och såg hela finalen igår, givetvis, och hoppade runt i soffan av pirr när man rätt tidigt i rösträknandet insåg att Sverige skulle dra ifrån. Loreen är så otroligt värd vinsten, och enligt min åsikt var dom flesta andra låtar skit utom Malta ^^

Mors dag är det idag också, men jag ska jobba precis som igår, i det underbara vädret... Börjar dock 10:45 idag och har bilen så det är riktigt sweet :) Stackars mamma är dessutom sjuk i nån form av förkylningsinfluensa dagen i ära så att fira henne ikväll kräver lite finurlighet... Hon ville vara ute idag men istället får hon ligga nerbäddad. Det är bara för mig att hoppas att syskonen gör ett bra jobb att ta hand om henne idag.
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Humpe

Ja hoppas på du!



Vi tittade också, kan inte riktigt avgöra vem som var bäst/sämst... Jag såg bara Partaj's version av Loreen framför mig; klockren imitation!:D

2012-05-27 @ 10:54:53
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja inte var det många låtar som var nå som fastnade direkt. Så himla grym Loreen var! :)

2012-05-27 @ 11:55:25
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0