Det här med pf-tiderna


Frukost? Brunch? Lunch?

Jag har kommit fram till att jag inte kan äta 12/16/20. Det passar verkligen inte mig alls! Igår fick jag i mig mat kl 12 och kl 17. Sen var jag mätt fram tills 21-tiden, och vid 22 började vargahungern hugga tag i mig. Kämpade emot tappert men när J stekte sitt natta-bacon bid 23 var det kört och jag gick godzilla på en överbliven fläskkotlett från en matlåda i kylen... För litet matintag under dagen = vrålhunger innan sängdags. Så igår screwade jag up det lite. Tar nya tag idag och provar med tiderna 10/14/18 istället. Klarar inte att vara vaken så många timmar utan frukost, och måste hinna bli lite hungrig innan sista kvällsmålet. Att inte äta efter kl 18 är jag väl bekant med så det borde gå fint :)
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad har du för recept på dina våfflor?

2012-05-12 @ 17:21:46
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/
Postat av: chanette *pixi-jo*

jag har med svårt med detta att äta vid regelbundna tider och typ minst 3 g om dagen.. jag glömer fan bort att äta ha ha.. sen blir jag svin hungrig på kvällen.. hmmm ikke så bra dock ha ha

2012-05-13 @ 22:04:09
URL: http://jagpluslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0