Pluggkväll

Den här nationaldagen har jag firat med härligt jobb ^^ Att jobba röda dagar som säljare känns på något underligt vis så otroligt mycket roligare än det gjorde som undersköterska ;)

Nu väntar två dagar ledigt, och i helgen jobb igen för både mig och J. Ikväll har vi käkat pizza/kebabsallad från Pizzaplaneten och efter det gick J till sitt Diablo för att lira lite med brorsan, medans jag försöker suga åt mig en massa kunskap om de grejer som säljer mest på jobbet just nu. Försöker få en schysst översikt på Canon, Nikon och Sony systemkameramodeller, och varvar det med Apple-kurser.
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Linn

SV:

Om du läser inlägget igen så ser du att jag inte kan ta bort kolhydrater eftersom att jag blir värre i magen av det. Har själv mer eller mindre tvingat i mig LCHF-kost förut och det är det värsta jag utsatt min kropp för.



Jag vet att LCHF funkar för vissa, men absolut inte för mig! :)

2012-06-07 @ 13:13:57
URL: http://halsogladje.blogg.se/
Postat av: Linn

SV:

Nej det tycker jag inte. Man måste förstå att människor är olika och man kan inte komma med pekpinnar och påstå att en sorts kost passar alla. Jag vill inte låta hård, men många LCHF:are har svårt att förstå detta vilket sticker lite i mina ögon.



Jag körde denna kost i nästan ett helt år. Det gjorde mig ingen nytta överhuvudtaget och jag var konstant trött, förstoppad och orkade knappt göra någonting överhuvudtaget. Att den sortens kost skulle passa mig finns det ingen sanning i, alls.



Hur som helst så äter jag själv inga lättprodukter utan äter fullfeta. Jag har lärt mig balansera min kost och mår bra så här. Jag är frisk i övrigt och har ingen anledning att ändra på mig! :)

2012-06-07 @ 15:29:49
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0