Det rusar på i ljusets hastighet

Oj oj oj vad dagarna rullar förbi i highspeed, har varit intensivt med jobb heldagarspass, 'gigantisk' sommarfest i lördags som var riktigt lyckad och det var super fin mat (önskar att jag hade haft med mig kameran och förevigat den), bowling, utgång, alldeles för blött och alldeles för sen hemgång med jobb dagen efter. Lite ledigt idag förutom utbildning mellan 7 och 10 imorse, riktigt skönt att stanna upp och vara lite ledig :D Fick nya arbetsskor från Ecco i present av J ♥ i lördags, kommer bli superskönt för fossingarna att slippa gå i sneakers på mina 11-timmarspass ^^ Ett par fina inläggsulor fick jag också, som ska vara stötdämpande och ge lite extra komfort.



Blev en sväng upp på stan idag, med J och systrarna, en glassmaskin hade vi med oss hem tillsammans med 2 liter svenska jordgubbar, mm. Imorgon när jag kommer hem ska vi göra glass, både med och utan socker blir det nog eftersom jag är ensam om att vilja skippa sockret... ^^

Lillebrorsan har varit med på Dreamhack Summer 2012 i helgen och kom tvåa i en av sina turneringar, riktigt snyggt jobbat! Han kommer hem imorgon så det ska bli superspännande att träffa honom och se hur det har varit :)


Nu blir det bara lugna puckar i soffan fram tills det är sängdags, ska jobba 9:30-20:15 imorgon och på onsdag kommer en efterlängtad ledig heldag för första gången sen onsdag förra veckan! :D
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0