Ledighet, shopping och regn

Jag jobbar heltid i juli, och det har varit minst sagt intensivt med få lediga dagar. Idag och imorgon är jag ledig, och då bara ÖSER regnet ner :( Jag får ALDRIG nån sommar, och jag får aldrig sola. Tack och lov för den solkyssta ansiktskrämen, annars skulle man vara vinterblek som ett lakan i ansiktet, inte kul.
 
Det var iallafall en liten liten lucka i regnovädret på eftermiddagen så det blev en shoppingtur på stan, egentligen skulle jag bara bunkra upp här hemma med lite vin eftersom jag alltid jobbar tills bolaget stängt och vissa kvällar vill kunna unna mig ett glas, eller ha något hemma redo för party direkt efter jobbet om så behövs. Sista tre utekvällarna har jag jobbat dagen efter. Plus att jag är inne i en fyra-helger-i-i-rad-period. Hoppas på en fin solig resa i höst/vinter. Det är mitt driv just nu :)
 
Nu ska jag laga currykyckling och rulla lchf-chokladbollar, har haft smöret stått framme en timme så det skulle vara riktigt lättarbetat ^^
 
Linnen - om jag skulle råka hamna i solsken någon gång i sommar. Svårt att bestämma mig när det gäller färger så det fick bli två :)
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Snygga linnen! :)

2012-07-11 @ 07:16:10
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0