Kvällsmys-lyx



fruktansvärt skönt att vara hemma i soffan efter en pampig 10½-timmars arbetsdag. Gick bra för mig idag, känns lite extra bra då när man slänger sin lata trötta kropp i soffan. Det blir ju ingen träning alls de dagar jag jobbar, hinner inte gå på passen eftersom jag så gott som ALLTID jobbar till 18 eller 20. Trist, men jag tar igen det lediga dagar, tränar varje dag då och jobbdagarna kör jag apparna och när orken infinner sig 90 min power walk.

Idag tog lillasyster examen och börjar gymnasiet till hösten. STORT GRATTIS TILL HENNE :D
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Samma som min syster, härligt. ^^

Och tack! Men nu är det bytt så nu slipper det klagas, hehe.

2012-06-19 @ 12:31:39
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0