Vilken vårdag första maj blev!



Mamma, lillasyster T och jag tog en promenad genom stan, stadsparken och Wadköping idag, satt och njöt av solen nån halvtimme vid glassboden och hade det riktigt mysigt. Magnoliorna blommar som tokar just nu, så otroligt fint. Det får jag leva på nu när jag ska jobba tre riktigt långa dagar. Gissar att jag kommer vara mör till helgen :)

Nu blir det spinning sen hem och fixa mat och matlådor. I det här vädret har J troligtvis blivit manglad på jobbet så han ska få en liten present när han kommer hem ♥
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Sabine-Välbefinnaren

Visst är det härligt. Jag har familjen på besök och vi var i Bålsta idag och hade ungefär 20 grader. Härligt att känna att sommaren är på väg. Trevlig vår-kväll. Kram

2012-05-02 @ 19:46:42
URL: http://valbefinnaren.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Underbart!

2012-05-04 @ 13:46:31
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0