Vår valborg



Vilken härlig kväll (och dag) igår! Vädret helt med oss, kunde gärna ha varit liiite varmare, annars var det sol nästan hela dagen. Vi firade in våren med att grilla i MASSOR, precis som det ska vara, med arbetskamrat till J, tillhörande sambo och en liten dotter på 15 månader, samt ett par andra nya bekantskaper, bland annat en fd kollega till mig visade det sig. Jag och J stod för efterrätten så vi freestylade ihop en äppel- och päronsmulpaj (åh vad jag älskar att baka med honom ♥) med hasselnötter och kanel, otroligt icke-lchf, förutom smöret och hasselnötterna ^^ Jag tog mig en liten bit med ett berg av vispgrädde när pajen kom fram framåt natta, måste ju visa god ton och äta av det man skapat... ^^

Idag mår man som man förtjänar efter att ha spelat ölspelet med rödvin (=dumt) och drömt om svalkande vattenglas hela tiden inatt, men jag ska piggna till mig genom att promenera till mamma och syskonen och ha filmmysförmiddag och sen jaga ut dem i sommarvädet! :D Senare i eftermiddag blir det spinning och imorgon börjar jag nya jobbet, med en dags utbildning.
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: dsm !:)

2012-05-01 @ 11:25:40
URL: http://johannagaypersson.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig i det härliga vädret? :D



Kramkram.

2012-05-02 @ 11:34:05
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0