Hamburgare x9



Det blev hemgjorda burgare till middag igår och halva satsen färs blev kvar trots att J fick matlåda, gillar skarpt när man inte behöver laga mat på ett par dagar ^^ Blir en sen lunch till mig nu inför spinningen ikväll och räcker dessutom till matlåda till J igen imorrn. Hurra för mat som räcker länge!

Vad gäller bröd till lchf-style burgare tycker jag bäst om att hoppa oopsies och wraps och köra med kniv och gaffel med hackad tomat, ost och snabbt ihoprörd creme fraichevitlöksdressing. Superenkelt och jättegott. Ett hett tips är Santa Marias Roasted Garlic & Pepper (på plastkvarn), bara naturliga smaker och passar grymt bra till mycket! Vi använder nog upp en sån varannan månad ungefär. Den här gången hamnade den både i färsen, på burgarna och i dressingen.
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja hihi då känns det att det är vår...

allt bra idag? kraam

2012-05-08 @ 14:31:25
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Mmm hamburgare. :))



Och ja eller hur. När min karl tänt ljus när jag jobbat kväll blir jag superglad. Det är så mysigt att komma hem till. :)



Och tack om frillan! :D Kram!

2012-05-08 @ 15:15:34
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0