En vecka ledigt



Då har man precis kommit igång med nya jobbet, jobbat 11-timmarspass onsdag-fredag förra veckan (långt men väldigt kul och lärorikt!), så är det en stor lucka i schemat tills den 14 maj. Känns inget vidare roligt när man bara vill få snurr på rutinerna, men jag har massor att göra iallafall. Ska träna en massa, göra en Apple-kurs via nätet och läsa på en massa om processorer, grafikminnnen och annat som ryms inne i en burk/laptop, och ta tag i vetenskapen med kameror. Och hoppas verkligen på fint väder! Verkar som att vädergudarna hånar mig när det var så pissigt fram tills jag började jobba, de tre dagarna man var instängd i varuhus, då sken solen från klarblå himmel. Inte okej!

Idag ska bakas en massa, har kommit efter med husfrusysslorna efter tre så intensiva jobbdagar och så en ledig helg tillsammans med J på det, vi ville ju göra annat tillsammans än att baka och göra storkok. Vi har haft en riktig slöhelg, det behövdes! Igår käkade vi lunchbiff på Jensens och tog en promenad runt stan på ett par timmar, uträttade lite ärenden och njöt av solen. Kvällen avslutade vi med att kolla på Partaj med syskonen. Det var det enda vi rörde oss från soffan/datastolen på hela helgen tror jag ^^ Nu är jag pigg och utvilad och pepp.
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: dite

hoppas du haft en toppen dag! :D

2012-05-07 @ 22:27:02
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

va härligt!

2012-05-08 @ 11:12:00
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sara

Mja, storå blir sämre och sämre i mina ögon. :/ Ska bli skönt att komma härifrån :)

2012-05-08 @ 13:53:40
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0