På jakt efter nya bågar

Vårväder, awesomeness!

Igår var exakt lika fint och jag spenderade min eftermiddag på stan i jakt på nya glasögon. Jag har kommit fram till att man kan likna att ha samma glasögon i en månad med att ha samma tröja i en månad. Tråkigt. Tröttsamt. Vill gärna hitta nya på Smarteyes men även om utbudet där är stort så finns det inte mycket av just det jag vill ha. Ett par mörkbruna plastbågar och ett par svarta metallbågar är jag ute efter. Två helt olika. Märkesbågar är totalt orelevant enligt min åsikt. Är dom bra skiter jag i om det är märke på eller ej. Har letat runt en massa på nätoptiker-hemsidor, verkar ju i praktiken skitsmart att bara fylla i recept och få de bågar man vill ha (och i de flesta fall kan prova på sitt eget ansikte genom att ladda upp en bild) men dom ska ju SITTA bra också. På riktigt. Känns mycker bättre att få prova och få dem justerade efter just mig.


Tråkiga tröttsamma bågar =) Nej så illa är det inte, jag gillar dem, vill bara ha variation. Och slippa kuddarna.

Igårkväll var Kostdoktorn i Örebro och föreläste och jag och en kompis satt bänkade efter att ha väntat i nästan 4 månader =) Det var riktigt fin stämning och han är en beundransvärt karismatisk och proffsig föreläsare. Var intressant och lite humor hela tiden. Goodiebag fick man också, Lindtchoklad, nötter, Babybel och vatten, och en rabattkupong på Robertssons "nya lchf-korv", haha =) Ett kilo för 50 spänn får man köpa från deras butik. NAJS.
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Humpe

I will find your perfect bågar, and you will wear them!

2012-03-22 @ 14:37:20
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0