I can see clearly now



Finns det något bättre än lunch? Nej tror inte det, ett av de bästa målen på dagen ^^ Rester från gårdagen, baconlindad kyckling fylld med mozarella (J's STORA favorit), ugnsbakade broccoli, lök och körsbärstomater och vitlöksyoghurt, rysk sådan.

Så otroligt skönt i solen idag, lite kallt men fortfarande - sol. OCH brillsen kom igår och en totalt helt ny värld har verkligen öppnat sig. Kan inte fatta att jag inte märkte hur dåligt jag såg innan! Jag gick hela dagen igår och bara tittade och beundrade saker, tydligheten, skärpan, allt är så otroligt mycket finare och DAMMIGARE! Städning incoming i helgen... Men nu ska jag ta med mig vovvsan och ta en miniprommis till mamma och fredagsmysa lite med henne innan syskonen samlas där. Kan vara skönt att prata lite med mammi på tu man hand ibland =)
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Humpe

Oh my då..!

2012-03-02 @ 14:27:44
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0