Lite sommar

Det blir inga bilder i bloggen idag, är utan kamera och laptop (lillebror har med dem till NY) där jag har icloud och orkar inte fixa och greja en massa vid datorn.
 
Idag är jag ledig och solen skiner. Är ledig hela helgen, jobbar måndag och tisdag, är ledig onsdag, sen är det heldagspass 7 dagar i rad! I måndags brände jag mig superordentligt efter 6 timmar av tennis och lathet i solen, har gått med axelbandslös BH hela veckan eftersom INGENTING kan nudda mina axlar, har till och med varit jobbigt att ha på sig jobb-pikén :P Idag ska jag ut och sola igen, med systrarna var det meningen men dom verkar ha heldissat mig idag så jag får väl köra ändå.
 
Ska iallafall supernjuta av dagen och hoppas på fint väder imorrn också så jag får samla energi :D
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0