Här har flyttat in en gris



Igår tog vi en sväng på stan och impulsköpte en pallgris som fått sitt bo i vår hall. Den är både praktisk och stilfull. Dessutom passar den snyggt ihop med hunden jag fick av Jocke i present förra alla hjärtans dag =) Tycker den påminner en del om Lottas Bamsen...
Var in på smarteyes också och chansade lite på att glasögonen skulle ha kommit trots avsaknaden av bekräftelse-sms, men icke då. Det kan visst ta 2 veckor. Inte bra. Börjar på nytt jobb imorrn och kommer sitta framför en dataskärm till stor del så glasögonen skulle verkligen ha suttit fint nu...

Igår hade vi melodifestvalkväll med goda vänner, lite dricka, spel och alldeles för mycket socker, så idag känns det urk. Framåt 12 kunde jag uppfatta en svag känsla av hunger och satte i mig en liten skål av tomat/tonfisksåsen jag gjorde igår, tillsammans med en halv mozarella. Och 3 jordgubbar från igår =) Känns lite bättre.
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Humpe

Yes, mycket stilfull.

2012-02-27 @ 17:48:41
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0