Inte utan mina spinpjux!


Mina älskade spindojor, present från J ♥

Kommer knappt ihåg hur livet gick ihop utan mina spinskor, första halvåret skavde jag med vanliga jumpadojjor och led av domningar i tår och fötter efter första 10 minutrarna på cykeln, men kommer så väl ihåg första gången jag körde med spinskorna, vilken otrolig skillnad det var!

Det är nästan exakt två år sedan jag började med spinningen, jädrar vad tufft det var i början, måste nästan tillåta mig själv att vara lite impad att jag var ihärdig och körde så hårt som jag gjorde, själv - utan någon som draghjälp eller pepp. Ensam ÄR väl stark. Idag, och sedan 1½ år tillbaka, innebär spinning endorfinkickar och en otrolig känsla av styrka som är svår att slå.

Lite nostalgi såhär på onsdagen precis en vecka innan nya jobbet börjar :D
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

åååh, jag ska satsa helhjärtat på träningen i en fitnesstävling jag kommer att vara med i nu i maj. SÅÅÅÅÅ kul! då blir det spinning så det skriker om det!

2012-04-25 @ 19:50:32
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0