En halvliter té


Ännu orört av gräddskvätten. Och utan lyckosyrsa som burrar ner sig sådär skönt som i Mulan.

Äter frukost och växlar mellan Nyhetsmorgon och Jims Värld. Fortfarande lock för örat och galet öronsus. Snart rycker jag av mig huvudet så kan det ligga där och susa. Fick tipset av pappa att det kan vara en hederlig gammal vaxpropp(?), jag som aldrig haft det i hela mitt liiiv. Få prova köpa Revaxör och se om det hjälper, det vore ju himla skönt om det gjorde det.

Idag kommer mamma och äter lunch hos mig. Måste hitta på nåt att bjuda på. Hon ska iallafall få kokosinspirerade kakor till kaffet efteråt, för dom blev faktiskt APgoda! ^^ Himla tur att jag tog mitt förnuft till fånga och skrev ner receptet medans jag fortfarande mindes det i huvudet. Annars hade jag aldrig kunnat göra dem igen.
LOUiSE / ΓO∩!SE

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag börjar också varje morgon med en stor kopp te. Kokoskakor låter inte så tokigt :) Ha en bra dag!

2012-04-19 @ 13:13:01
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/
Postat av: Humpe

Gräddté... suck

2012-04-19 @ 14:37:31
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0